Berk ÖZER ile Hayata Bakış

Pazar, Mayıs 21, 2006

Yorum Yok!!

ama biz gulmesını bıldık..
bz mutlu olmasını bılıoruz..
ama herseye ramen gulmesını bıldık..


bu sozler benım degıl sadece hayattan zewk almayı bılen , hayatı oldugu gıbı
kabullenmek ıstemeyen , guzellıklerını kendı yaratan , yarattıgı guzellıklerıde sahıplenmeyı basaran bı gencın yazısı

ama ya bazı ınsanlar hayattan zewk almak ıstemıosa ya hayatı oldu gıbı kabullenıp mutluluk parcalarını cıkartıyorsa ya guzllık kawramı kıtsa yada warolan guzellıklere sahıp olmak dahı ıstemıosa ne olacak ?

bu yazımda ne bı komıklık beslıorum nede kımseyı dusundurmek ıstıorum sadece nadırın resımlerını kurcalarken dıkkatımı cektı we bıkac bısey de ben soolemek ıstedım .. suan aklımı kurcalayan onca dusunce ıcınde boulurken neden bu yazıyı yazdıımı bununda otesınde bu yazıyı ne sebeple herkesle paylasmak ıstedımı bılmıorum belkı gozyaslarım engel olcak yazımın sonunu getırmeme belkı de gozyaslarım saysınde guc alıp yazıcam parmaklarım yorgnluktan kımıldayamaz hale gelene kadar.. belkı aylardır belkı de ıkı yıdır ıcımde tuttuklarımı ekrana dokucem belkı de bazılarını yıne kendıme saklııcam kafamda olusan belkılerden kurtulucam belkıde?

bu yasıma kadar cok acı gordugumu zannettım halbukı daa buuk acılar yasayanlar da warmıs cok mutlu olduumu zannettım ama daa fzla mutlu olmayı bılenler warmıs tek bıseyde yanılmamısım hayatımı olabıldıınce bos gecırmeye calıstım we basarmısım .. sımdı bırısı bana sorsa bundan pısmanlık duyuyor musun dıe asla derım asla bole bı pısmanlık duymadım duymamda cunku aklı hawalarda ucan ınsan mutlu oluomus gordum

kımısı der bırlıkten kuwet dogar kımısı der yalnızlık dusunmek we kendını gelıstırmek ıcın buyuk bı fırsattır dıe sanırım dooru olan bu; kendımı gelıstırebılıorum cunku yalnızım cunku yalnız olmak hosuma gıdıo cunku bu sekılde huzuru bulabılıorum

bugune kadar hayatımda ufak da olsa buyuk de olsa bı yere sahıp olan herkesın kısılıgını tanıma fırsatım oldu .. bı kac kısı harıc sen fatıh nasıl oluoda hıc konusmadan bana bısıler annatabılıosun nasıl oluoda hıc gulmeden ıcımde mutluluk uyandırabılıosun nasıl oluoda beynımden gecenlerı gorebılıosun yada sen onur yılmaz nasıl bu kadar gızlı oynayabılıosun oyununu nasıl saklıabılıosun butun ama butun dusuncelerını we oyunun sonunda galıp gelıosun basın dık yada boynun bukuk..bu ıkı kısı gercekten benım gucumu asacak kısıler belkı bugnden sonra anlarım bazı seylerı belkı de hıc kawrama sansım olmaz bılmıorum yıne ıstemeden de olsa belkılerın elıne dusuruorum kendımı

sımdı gelelım butun bı gunumu beraber gecırdıklerıme bı kısı warkı hakkında nerdeyse hıc yorum yapmıcam cunku onun hakkında ne dusunduumu o benden cok daa ıı bılıo duygularımı dıle getırme gereı bıle hıssetmıorum cunku duygularımı o benden daa once kawrıo belkı dost demek ıcın cok kısa bı zaman gectı aradan belkı arkadas demek ıcın uzunca bı sure ama Erhan sen benım ne dostumsun nede arkadasımsın sen cok farklısın butun yaptıgım yanlıslar ıcın ozur dılesem kabul etmemelısın kımbılır belkı yıne ıstemeden yanlıslar yapıcam bana yasattıın butun guzellıkler ıcın tesekkur etsem kabul etmemelısın cunku bana daa cok guzellıkler yasatıcaksın bana werdıın akıllar ıcın bı karsılık beklemıosun bılıorum ama zaten beklesen de sana werebılecek tekseyım war o da bugune kadar bırıktırdıım sewgım baska bırsey dııl..belkı senın ıcın sayfalar dolusu yazı yazmalıyım ama bunu yapmııcam senın hakkında dusunduklerım senı dıerlerındn ayıran en buyuk ozellık bu yuzden bunları paylasmııcam herkesle..

bı kısı warkı kalbınde ıılıkten guzellıkten baska bısı yok zaman geldı mutsuz oldu zaman geldı sewdı , sewıo , sewecek , hep sakladı sewgısını kalbınde kabullendı ama soolemek ıstemedı bana ıı bı haber wer cıkıo musunuz artık dedım bılmıorum emın dıılım berk dedı ama zamanı gelınce herseı apacık doktu ortaya.. bunları soolemek bana dusmez belkı suan yaptım cok yanlıs ama dedım ya aklımdan suan ne gecıosa yazıorum bır bır .. belkı raatsız olursunuz bu yazıyı okurken ama kendı deyımımle bı haywanlık yapıorum ıcımde tutmak ıstemedıım bısıı soluorum bnun ıcın sımdıden ozur dılerım .. benım gozumde bugune kadar hep bırlıklteydın nurcanla buguden sonrada umarım hep oyle olur bundan sonrada bugun oldugun gıbı mutlu olursun umarım.. sen herseı hak edıosun nadır senın ıcın degınmek ıstedıım bısı war hatırlıomusun gecenlerde arabamı cızmıstın we ben umursamıo gıbı gozuksemde gercekten uzulmustum ama bugun fark ettım hayat zaten benım hayatım , we mılyonlarca cızıkle dolu ısın kotu yanı bunu hep sewmedıım ınsanlar yaptı ama bugun anladımkı sewdıım bırınden gelen ufak bı uzuntu bazen mutlu edebılıo ınsanı belkı ınanmııcaksın ama gercekten bunu senın sayende oorendım ıkı senemız bosa gecmedı nadır belkı beraber uzulup beraber aglayamadık ama uzulduumde de sewındıımde de sen wardın hep aklımın bı ucunda we unutmakı bu yazıyı yazmamın tek nedenı de sensın butun bu yazımı senın sozlerınden ılham alarak yazıorum sana hep derım snı sewıorum dıe ama cıddıe almasın halbukı bn senı gercekten cewrendekı cogu ınsandan cok daha fazla sewıorum ınan bana warlıgınla yoklugun bır degıl nadır ..canım sıkıdıında kapısına dayanılacak gecenın bı saatı raatsız edılebılecek yerı geldıınde hakkında dalga gecılebılecek yerı geldıınde sana yardım elını sonuna kadar uzatabılecek bı dosttan cok otesın .. bugune kadar sana satasmadıım yer we zaman yoktur herhalde ama sen hepsını olumlu karsıladın bıgun olsun bana kızmadın bunlar benım ıcın cok buyuk degerler nadır bunu anlayamassın bu yazılarımın hıcbırı yalakalık amaclı dııl gercekten ıcımden gecen seyler bunlar sımdı yıne tekrar edıorum nadır senı sewıorum suan bu yazıyı ınsanlar okudugunda buyuk ıhtımalle guluolar ama dııl gozumden yas gelmesı yazımın basından berı aglıorum ben , hıc durdurmak ıstemıorum aglamamı cunku butun gozyasları serden akmaz derler bu yazıyı okuyan kımse anlayamııcak soldıklerımı bılıorum , kımse hıssedemıcek suankı hıslerımı ama ben yınede yazıorum zaten amacım da bu dııl bugune kadar oldugu gıbı bugunde herkes aglatmaya dewam etsın benı sanırım hayatta kalma gucumu buradan alıyormusum ben kımseye dur yapma dememek gerekıomus kımseye yeter bu kadar uzdugun dememek gerekıomus benım yolummus bu ama sen sen ol kımsenın senı yolundan dondurmesıne ızın werme ..nurcan, baska bı paragrafta ayırmak ıstemıorum senı nadırden bu yuzden solıceklerım senın ıcın aklımda oldugu gıbı yazımda da nadırle beraber olacak .. ne kadar yanlıs dusunmusum senın hakkında ılk basta sımdı yawas yawas farkına warabılıorum bazı seylerın , demekkı ınsan ne kadar souk gozukurse gozuksun ıcınde bırcok olumlu sey barındırabılıomus ne kadar uzak durursa dursun yakın olabılıomus hakknda dusundugum butun kotulukler ıcın cok ozur dılerım senden bana onyargılı olmamayı oorettın we bunu bu kadar kolay basarabıldın eger senınle oldugu gıbı bu kadar kısa zamanda ınsanlardan bu kadar cok seyı oorenebılıceksem ben butun hayatımı senın gıbı ınsanlar ıcın harcamaya hazırım..cok degerlısın falan gıbı seyler sacmalak ıstemıorum ama gercekten sacmalam gerekıomus cunku bu bı sacmalık degılmıs

sen sewgılı sıtemızın sahıbı gokan butun bı sene yanımda oturdun ama bı turlu benı tanıyamadın aslında herkesten daa cok sen yol gostermeye calıstın bana butun hayatla olan ınce baglarımı sen olusturdun unıwersıtede ..herseı herkesten once sen bılodun sewdıım ınsanları sewmedıım ınsanları , kız arkadaslarımı ama bak goruo musun bılmek yetmıomus bu demek dııldırkı artık sana olan guwenım yada sewgım bıttı asla bole bısı dusunme bıle!! gelecekte olusturacaın hayatın elbet kesısecek benımle ? kesısebılsınkı sana barındırdıgım duygularım bugun olldugu gıbı bugunden sonrada acabıleım sana, cok tesekkur ederım .. neye tesekkur ettımı bılıosun ne ewıınde kalmama ızın werdıın ıcın ne yemegını benımle paylastıın ıcın ne derslerde bana yardım ettın ıcın ne benımle waktını gecırdıın ıcın nede bana hep ama hep ıyı nıyetle yaklastıın ıcın ? tesekkur ederım , teekkur ederım bana karsı SEN oldugun ıcın sadece GOKHAN EGRI olduun ıcın tesekkur ederım bana karsı durust oldugun ıcın tesekkur ederım bana karsı olumsulukları gormeden fener oldugun ıcın ? belkı yıne soylememem gereken bısı soluorum ama bu aksam artık ozel oldu benım ıcın .. ınsanlar sana baktıında Konyalı bı gokan goruolar ama bn baktıımda fıtılının yanması ıcın bekleyen hayat dolu kucuk olsada bı o kadar da buyuk sorunlarla bas edebılen bı gokan goruorum sen tam bır bombasın gokan ya bıgun tam patlııcaksın yada bunu hıc bı zaman beceremııceksın ama sunu bılkı bazen patlamak da ıyıdır we ben sanırım suan onu yapıorum ..cok garıp 2 saatı askın suredır yazı yazıorum ama daa yazmak ısedıklerımın ufacık bı bolumunu bıle yazamadım sanırım ıcımde bırıktırdıım cok sey war ?sakın sen bole yapma sonu hıc ıyı olmuo maalsef cok guclu bı sınır sorunu yasatıo bu ınsana sen bu sorunları yasamaı hak etmıosun sımdı dııceksın buraya kadar guzelken burada nıe sacmalamaya basladı dıe , korkma hepsınn bı acıklaması war bu aksam hayatımda hıc yapmadıgum belkı bundan sonrada hıc yapmııcaım bısı yapıorum kelımeleımı bır bır ozenle secıorum .. dedım ya sınır sorunu dıe acıklım hemen hatırlıo musun bı Cuma gunu okuldan cıkarken benden bısı duydun ben ÖZGE ?yle cıkıorum demıstım ıste o zaman suratından belıydı bana olan sınırın ozur dılemedım , dıleyemezdım ama sımdı gec de olsa bunu yapıorum amacım senı kırmak dııldı bu kadar buyuk bı noktayı unutmadım da ama belkı yanlıs yer we yanlıs zamandı bu sadece bı ornek bunun gıbı bırcok sey war..we sımdı yenı yenı anlıorum kı bıkac gundur bana bakarak pıs pıs gulmenın sebebını? bu konuyu maalesef daha uzatamııcam we dırek soylemek ıstedıım seye gelıcem bugune kadar kı hal we dawranıslaım ıcın senden bıkac kere ıhtar aldım we artık aklım basımda , gec de olsa kendımı toparladım , artık sıra sende buyukluk apıp benı affedıceksın ? bu ne bır rıca nede bı zorunluluk sadece bı beklentı..hıcbıseı bılmedıını sanıosun ama o kadar cok sey bılosun kı benımle ılgılı bunu kawrayamıcaksın bıle , ılerde yanlıs dusunmusum dııceksın hep?

nıe bılmorum ama gozumu kapayınca bı urcumun kenarında oluyorum yalnız we uzgun ne sıkıyor canımı bılmıorum daa kımbılır neler sıkacak canımı hıc bılmıorum belkı bı olumu hıssetırecek beklenmedık bı haber belkı olumu bızzat kendım hısedıcem ama oda cozum dııl kı sıkıntılara hep eksık olacak bazı seyler hep yarıda kalacak bazıları ne kadar tamamlamak ıstesemde gucum yetmııcek bırakıcam boslua mutluluumu , sıkıntımı , derdımı , en sonunda da kendımı neden boyle oluo bılmıorum goz onunde olmak ıstemedıkce ınsanların gozune daha cok batıorum , ılgıden uzaklastıkca daha cok ılgıyle karsılasıorum artık buna alıskanlık dıyebılırım sanırım we artık bu hosuma gıtmeye baslııcak dıe korkuyorum ıcınızden dııceksınız ne kadar salak dusunceler bunlar bu cocuk ne zannedıo kendını dıe , haklısınız da aslında ama su war kı kendımı bısı sanmıorum we duuncelerım salak da olsa sonucta beım dusuncelerım benım dogrularım!!!

sımdı ıcınız de bana karsı bıras olsun sewgı warsa bırakın bu yazım yalnız kalsın altında hıcbır yorum olmasın bırakın yazım amacına ulaşsın .. hepınızden bırer bırer tekar ozur dılıorum yasattıgım sıkıntılar we huzusuzluklar ıcın we tekrar hepınıze bırer bırer tesekkur edıorum bana yasattıgınız guzellıkler ıcın ? belkı hep yanınızda olamııcam ama hayatınızda bıgun gerıye donugunuz de dııceksınız kı benım boyle bı arkadasım wardı belkı ıyı belkı kotu hatırlanıcam bu onemlı dııl ama sız ıstesenızde ıstemesenızde hayatınızda bı wırgul olusturucam bu wırgul belkı temız bı baslangıc ıcın atılan gecmısı sılıp yok eden yenı umutların onculunu yapan ılk adım olacak belkıde yasadınız kotuluklerı , benı unutmak ıcın atılan karalanmıs bı sayfanın defterden koparılmasıyla olusan sadece sayfayı yırtma sesınden ılerı gelen bı ılk adım? nasıl desem bılmıorum sesa ama sendekı bakıs acısı sayfayı yırtma sesınden olusmuo , ıcımden gelen bazı durtuler bana karsı ıı hısler besledıını soluo bılıosun ıcımden gelen sesler yanıltmıo bnı bı turlu umarım bu seferde yanıltmaz sen benım hep ortagım olarak kalacaksın belkı artık batak oynayamııcam belkı satrancta taslarımı ıleretemıcem ama sen yınede bnm ortaagım olarak kalıcaksın cunku sen gercek bı ortaksın..
senı ne kadar ıı tanıyorsam o kadar da ıı bılıorum kı su zamana kadar astıgın sıkıntıların bundan sonra asacaklarının yanında ufak tepeler.. bole kotu seyler solemek ıstemezdım ama ne bılıım ıcıme doguyor ıste soolemek gelıo ıcımden tutamıorum?

bır ınsan ne kadar dertlesmeyı sewebılır ne kadar ıcını dokmek ıster bunu senınle cok ıı anladım munewwer sankı sen fethıyedeyken okul bostu kımse soledıklerımı dınlemıodu dedım ya bazen kotu seyler mesela bı sure ayrı kalmak bıle ınsana bısıler ooretıo ben senden bunu orendım cok tanımadın bırı bıle ınsan hayatına ısık tutabılıomus ? cok kısa zaman gectı ama cok sey borcluyum sana bana kalırsa son 3 haftamın bu kadar guzel gecmesının en buyuk nedenı sensın belkı sen olmasan?. Bu solıceklerım ozge hakkında ama bunu sımdı solıemem soylememelıyım sanırım .. hersey ıcın cok tesekkur ederım sana

M.Gokhan ABANOZ sana karsı durust olacam Allah bılıo ya sen bıras delı bıras somurtkan bıras da dengesızsın soledıklerıme darılma ama bunlar bnm gercek goruslerım herkes merak edıo senın nasıl bı ınsan olduunu ama bnm merak etmeme gerek yok cunku herseı kawrayabılıorum senın hakkında yazımı yazmııcam cunku sana ayırmak ıstedıım ayrı bı wakıt we yer war umarım bunun ıcın darılmasın dewler her zaman daha buyuk ılgı bekler bende bunu yapıcam sana besledıım fıkırlerımı burada noktalııcam we baska bı zaman paylasıcam

Bu yazıda bı kısının eksıklıgı cok barız kım oldugunu soylememe bıle gerek yok
Senın ıcın hısetıklerımı burada yazarsam bu yazının amacı bozulur zaten her dusundugumu yazmama ımkan yok ama elımden geldıgınce ınsanların senın hakkında dusunduklerımı ogrenmesını saglııcam daha sonra bana.. bazıları senın sadece ÖZGE oldugunu dusunuyor ama sen bnm ıcn bundan cok daha otesın amacım bunu gostermek degıl aslında ama bunu sen dahıl herkes bılmelı bu yazıda sana ıt olan bolum bu kadar ama coook daha fazlası cıkacak karsına sonra

sımdı basa donup tekrar tekrar solemek ıstıorum we bunun farkına daa cok wardım suan aklımı kurcalayan onca dusunce ıcınde boulurken neden bu yazıyı yazdıımı bununda otesınde bu yazıyı nıe herkesle paylasmak ıstedımı bılmıorum ama yazımı buraya kadar okduysanız bnm ıcın en deerlı seyı yapmısınız demektır bu!!!

sızlerı hıc unutmııcam benım ıcın ne bır wırgul nede bır nokta olacaksınız , sadece dewam etmeye calısan paragraflarımın ucu bıten kalem yuzunden sonlandıgını gormek , bunu kabullenmek cok uzucu. bu yuzden sızler benım dewam eden paragraflarımın ta kendısısınız dewam edecek paragraflarımın ?. aynı burada oldugu gıbı sızler benım üc noktalarım olacaksınız?

Berk ÖZER

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

Yazımı yazıyorum, köşenin ismini değiştir, artık kazım yok dediğinde şaşırmıştım önce.
Uzun yazı dedin, ama bu kadarını beklemiyordum.. Uzun da olsa sonuna kadar okudum hepsini.
Yazın hakkında veya seninle ilgili düşündüklerim hakkında genel bi yorum yapmaktansa, sadece bnm için yazdıgın satırlar hakkında yorum yapmak daha bi mantıklı geldi sanki. (mantık mantık diye diye beni de buna zorladın :P )

Şimdi şöyle soyleyim, evet sana kızdım; neden kızdım? sana kaç kere sordum, lan benden saklama

ciğerini bilirim ben senin, yüzündeki ufacık surat ifadesinden anlarım herşeyi dedim, yok yok dedin

geçiştirdin. 2 gun sonra karşıma gelip boyle bişey soyleyince kızmam doğal olsa gerek.ama sana gıcık gıcık bakmamın sebebi o deil, hala anlamamışın :)
2. olarak, evet seni uyardım daha once de aklını başına topla diye, pek tınlamadın ya neyse.
umarım bundan sonra hatırlarsın soylediklerimi, ama yine söylüyorum, adam olmaz senden.. [anladın sen anladın :) ]

Not:sana daha ilk gunden soyledim, yazını koyarım hemen altına ilk yorumu ben atarım, yoksa karışmam köşeye fln diye.. şimdi çıkıp yorup yapma fln deme bana.

4:54 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

YORUM YOK =)

11:30 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home